.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مشایی: قصد شرکت در انتخابات مجلس را ندارم

مهندس اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر رئیس جمهور، در مراسم اختتاميه نمايش منشور كوروش که در موزه ملي ايران برگزار شد با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات آنها پاسخ داد.

ایشان درپاسخ به سوالی درباره كانديداتوري وی در انتخابات مجلس گفت: مگر الان كسي براي نمايندگي مجلس نامزد مي‌شود؟ بايد اول استعفا بدهند اگر 12 اسفند روز انتخابات باشد دو ماه قبل از آن ثبت‌نام انجام مي‌شود تا آن زمان فرصت خواهد بود تا زنان و مردان توانمند در انتخابات مجلس شركت كنند.

وی ضمن تاکید همه شایعات پیرامون کاندیداتوری خود، گفت: بنده هيچ قصدي شركت در انتخابات مجلس ندارم.

وی همچنین درباره انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم گفت: براي رياست جمهوری 6 ماه مانده به انتخابات بپرسيد تا بگويم.


سازمان میراث فرهنگی رو به رشد است

مشايي درباره گزينه تعيين شده براي رياست سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري به جاي بقايي كه معاون اجرايي رئيس جمهور شده‌ است گفت: اميدوارم مسيري را كه ما در ميراث فرهنگي بنا نهاديم با استحكام بيشتر انشاءالله ادامه يابد.

به گزارش «برای هم»، مهندس مشایی ضمن ابراز امیدواری برای انتخاب شخصي آشنا به ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري گفت: اين انتخاب را آقاي رئيس جمهور انجام مي‌دهد و حتماً انتخابي خواهد بود كه در پي آن ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري روند روبه‌ رشدي را خواهد داشت.

وی ضمن تاکید بر تاثیر مثبت قانون هدفمندکردن یارانه ها، گفت:" اين قانون، قانون جامعي است به رونق بيشتر در تمام بخش‌ها مي‌انجامد. گردشگري هم به عنوان يك صنعت از برنامه‌هاي حمايتي دولت برخوردار مي‌شود.

مهندس مشايي ادامه داد: نه تنها در صنعت گردشگري ركودي نخواهيم داشت بلكه با مديريت خانواده‌ها شاهد حجم انبوه سفرها در كشور خواهيم بود.


مستند "ظهور نزدیک است" را ندیده ام

به گزارش خبرنگار «برای هم»، رئيس دفتر رئيس جمهوري درباره فيلم مستند جنجالی "ظهور ظهور نزدیک است" گفت: من اين فيلم را نديده‌ام اما شنيده‌ام كه در اين مستند با استناد برخي روايات نسبت به شرايط امروز مصاديقي معرفي شده است و سعي كرده‌اند نشان دهند كه ظهور نزديك است. بنده چون نديده‌ام قضاوتي ندارم.

وی با تاکید بر این نکته که حوادث قبل از ظهور حتمی الوقوع نیست، گفت: به طور كلي در مورد رواياتي كه براي ظهور است روايات بايد مورد ارزيابي عالمانه قرار گيرد و اين كار علماي ديني است ممكن است برخي روايات‌ها از اساس درست نباشد يا نصفه و نيمه عنوان شده باشد اما در مورد احاديثي كه درست است آنجا هم بحث زيادي وجود دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمد 28 فروردين 1390
بعید است که رای بیاوری پس شرکت نکن وخودت ودیگران را زیر سوال نبر

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.247 seconds.